مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:152021-08-04سياسي

تحرکات دشمن را با تحلیل های کاربردی رصد می کنیم


همواره تحرکات دشمن را رصد و با تحلیل های کاربردی، آمادگی های لازم را برای مقابله با تهدیدات نیروهای فرامنطقه ای کسب می کنیم.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو با اشاره به اهمیت ارتقای آموزش گفت: جنگ های آینده هیچ شباهتی به جنگ های گذشته نخواهند داشت، لذا باید با ارتقاء و بروزرسانی آموزش ها، خود را برای حضور در صحنه های بحرانی در آینده آماده کنیم.

وی با بیان اینکه قرارگاه ارتقای توان و آمادگی رزمی در نیروی زمینی ارتش در حال تشکیل است، اظهار داشت: دربحث آموزش، باید نگاهی عمیق تر از قبل داشته باشیم و در این راستا ابزارهای جدید و مراکز آموزشی حرفه ای را ایجاد و در اختیار کارکنان قرار خواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه، ایجاد امیدواری به آینده و شور و نشاط در یگان را از وظایف فرماندهان دانست و تصریح کرد: فرماندهان باید ضمن نظارت بر ارتقای دانش نظامی، طرح پرچمداران نزاجا را که به حق توانسته است منزلت، شأن و جایگاه سربازی را در نیروی زمینی ارتقاء بخشد، به طور کامل اجرا کنند و محیط های پر شور و نشاطی را برای فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات دشمن را با تحلیل های کاربردی رصد می کنیم

تحرکات دشمن را با تحلیل های کاربردی رصد می کنیم