مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-04سياسي

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: استفاده کننده وی پی اِن مجرم نخواهد بود


فضای مجازی امروز فضای حقیقی را تحت تاثیر قرار داده است و طبیعی است که یک قانون جامع را برای فضای مجازی داشته باشیم و کشورهایی مانند آمریکا بیش از 300 قانون برای فضای مجازی دارند.

- فضای مجازی امروز فضای حقیقی را تحت تاثیر قرار داده است و طبیعی است که یک قانون جامع را برای فضای مجازی داشته باشیم و کشورهایی مانند آمریکا بیش از 300 قانون برای فضای مجازی دارند.

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی پیش بینی شده که اگر کسی تولید وی پی اِن خارج از چارچوب وضع شده کند مجرم شناخته می شود نه کسی که از وی پی ان استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد، عصر امروز (چهارشنبه-13 مرداد) در جلسه بررسی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی مجلس که به شکل مجازی و به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد و دانشگاه آزاد اردستان برگزار شد، اظهار کرد: فضای مجازی امروز فضای حقیقی را تحت تاثیر قرار داده است و طبیعی است که یک قانون جامع را برای فضای مجازی داشته باشیم و کشورهایی مانند آمریکا بیش از 300 قانون برای فضای مجازی دارند.

وی افزود: موضوع صیانت از فضای مجازی در کمیسیون فرهنگی مجلس قبل مطرح شد که رای نیاورد، اما در این دوره با اصلاحات زیاد در کمیسیون فرهنگی رای آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: استفاده کننده وی پی اِن مجرم نخواهد بود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: استفاده کننده وی پی اِن مجرم نخواهد بود