مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-04سياسي

روز خبرنگار به دیدار رسانه ها نروید!


سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در آستانه هفدهم مرداد با انتشار بیانیه ای با اشاره به وضعیت وخیم شیوع ویروس کرونا از سازمان ها، رسانه ها و روابط عمومی های ارگان های مختلف خواست دیدار از رسانه ها به مناسبت روز خبرنگار را به زمان دیگری موکول کنند.

- در بیانیه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی که در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است: مرداد 1400 از راه رسید و باز هم پاسداشت قلم هایی که در مسیر روشنگری و تحقق عدالت اجتماعی و اطلاع رسانی به جامعه در مسیر شهدای عزیزی همچون محمود صارمی گام بر می دارند.

مبارک است روز خبرنگار بر بسیجیان و رسانه نگارانی که چراغ روشنی و مشعل آگاهی اند.

ضمن مبارک باد؛ اگر چه زیارت قلمداران دیار خورشید را برای خویش واجب و سعادت می دانیم، اما با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دیدار را به زمانی در آینده موکول می کنیم تا بتوانیم بر دستانی بوسه زنیم که پرچمداران جهاد نرم با دشمن هستند.

پس از راه دور، صمیمانه خدمتتان شادباش گفته و همه تلاش خویش را مستظهر به بسم الله الرحمن الرحیم می کنیم برای آغازی دیگر در راستای خدمت به اصحاب رسانه.

گفتنی است هرگونه برنامه دیدار از رسانه ها توسط سازمان بسیج رسانه به قرار هرساله برای عرض تبریک و تجلیل در شرایط بهتر و پساکرونا انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز خبرنگار به دیدار رسانه ها نروید!

روز خبرنگار به دیدار رسانه ها نروید!