مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-04بين الملل

استقرار واحدهای سایبری اسراییل در امارات برای ایجاد اختلال در خطوط هوایی و کشتیرانی


یک مقام مطلع امنیتی به «نورنیوز» گفت: حدود یک ماه است که واحدهای سایبری موساد با انتقال تجهیزات پیشرفته به یکی از امیرنشین های امارات عربی متحده، - یک مقام مطلع امنیتی به نورنیوز گفت: حدود یک ماه است که واحدهای سایبری موساد با انتقال تجهیزات پیشرفته به یکی از امیرنشین های امارات عربی متحده، برنامه جامعی را برای ایجاد اختلال در شبکه های ارتباطی و سامانه های ناوبری دریایی و هوایی در منطقه خلیج فارس و دریای عمان آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش آمده است: به نقل از نور نیوز، رژیم صهیونیستی با هدف انتقال کانون بحران از سرزمین های اشغالی به منطقه خلیج فارس و دریای عمان و کاهش فشارهای سیاسی و امنیتی به هیئت حاکمه این رژیم، به دنبال ایجاد اختلال سایبری در سامانه های ناوبری هوایی و دریایی در منطقه خلیج فارس و دریای عمان و بی ثبات سازی شرایط امنیتی در منطقه است.

این مقام امنیتی با اشاره به هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام گفت: ایجاد اختلاف و سوء تفاهم میان کشورهای حوزه خلیج فارس و وارد کردن آنها به درگیری ناخواسته، اصلی ترین هدف اسراییل در این خصوص بوده است.

او انتقال کانون بحران از سرزمین های اشغالی به منطقه خلیج فارس و دریای عمان و کاهش فشارهای سیاسی و امنیتی به هیئت حاکمه این رژیم را هدف دیگر اسراییل از بحران سازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار واحدهای سایبری اسراییل در امارات برای ایجاد اختلال در خطوط هوایی و کشتیرانی

استقرار واحدهای سایبری اسراییل در امارات برای ایجاد اختلال در خطوط هوایی و کشتیرانی