مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-04سياسي

دشمن از باسوادهای حزب الهی می ترسد/ ضرورت هوشیاری و آگاهی نسبت به مسائل جهان


مستندساز سرشناس کشور با تأکید بر ضرورت هوشیاری و آگاهی نسبت به مسائل جهان، گفت: آمریکا، انگلستان و فرانسه از باسوادهای حزب الهی می ترسند، بنابر این انقلاب اسلامی امروز خدمه می خواهد و هرکس در هر کجا هست باید فرصت ها را غنمیت بداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نادر طالب زاده در مراسم افتتاحیه نخستین دوره تدریس و تبیین آثار معرفتی و توحیدی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با عنوان پروانه_شو و آغاز به کار دوره های تکمیلی بی نهایت که امروز در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) از باسوادهای حزب الهی می ترسند، بیان کرد: انقلاب اسلامی خدمه می خواهد، بنابر این هرکس در هر کجا هست باید فرصت ها را غنمیت بداند.

وی با ابراز خرسندی از حضورش در این دوره از تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) با حضور اساتید برجسته اذعان کرد: شمشیر دانش شما را تیز و برای آمادگی با دشمن توانمند می کند.

حصول معرفت عقلانی در اولویت در ادامه این مراسم تولیت مدرسه علمیه مروی تهران گفت: مرحوم علامه طباطبایی که بزرگ مفسری در عالم شیعه است می فرماید مقام دعوت کنندگی از آن انبیا است که به تبع به رسول الله تخصص یافته است.

این تبعیت به تبعیت از اهل بیت عصمت و طهارت نیز تعبیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از باسوادهای حزب الهی می ترسد/ ضرورت هوشیاری و آگاهی نسبت به مسائل جهان

دشمن از باسوادهای حزب الهی می ترسد/ ضرورت هوشیاری و آگاهی نسبت به مسائل جهان