مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:002021-08-04اقتصادي

جزییات تخلف در مراکز توزیع گوشت مرغ + جدول قیمت محصولات پروتیینی در بازار


قیمت انواع محصولات پروتیینی به ویژه مرغ در بازار افزایش زیادی داشته و قیمت های بازار هیچ ثباتی ندارد و مدام تحت تاثیر کاهش عرضه، رکوردهای نجومی را ثبت می کند.

- در این میان مراکز توزیع دولتی هم به اشکالاتی که در توزیع مرغ دولتی وجود دارد اشاره می کنند که شرایط به گفته آنها برایشان سخت شده است.

مدیر یک مرکز توزیع مرغ دولتی در منطقه 19 تهران به خبرنگار گفت: سهمیه مرغ تقریبا نصف شده و یک روز در میان یا دو روز در میان سهمیه 150 کیلو می دهند که برای تعداد 20 نفر هم نمی رسد.

وی ادامه داد: عرضه مرغ در میدان بهمن هم کم شده و به عرضه کنندگان دولتی نمی رسد، ضمن اینکه هزینه کرایه و حمل داخل میدان و کارگری هم آن قدر بالاست که برای توزیع کننده دولتی هم نمی صرفد که به نرخ دولتی بفروشند و به این دلیل قطعه قطعه می کنند و به صورت قطعه می فروشند تا ضرر نکنند.

به گفته وی هزینه کامیون داخل شهری 500 هزار تومان شده و تحویل و گذاشتن مرغ داخل کیسه های پلاستیک و نیز حمل به بیرون از محوطه هزینه زیادی دارد.

وی به عدم نظارت هم اشاره کرد و گفت: برای توزیع کنندگان داخل میدان بهمن و توزیع کنندگان مراکز دولتی داخل شهر نظارتی وجود ندارد و مرغی که باید به نرخ دولتی توزیع شود، سر از بازار آزاد در می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخلف در مراکز توزیع گوشت مرغ + جدول قیمت محصولات پروتیینی در بازار

جزییات تخلف در مراکز توزیع گوشت مرغ + جدول قیمت محصولات پروتیینی در بازار