مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-04اقتصادي

باور کنیم آب نیست


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه تبعات خشکسالی معادل زلزله است اما دیرتر خود را نشان می دهد، گفت: هنوز بسیاری از مردم و حتی مسئولین باور ندارند، - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه تبعات خشکسالی معادل زلزله است اما دیرتر خود را نشان می دهد، گفت: هنوز بسیاری از مردم و حتی مسئولین باور ندارند، آب نیست.

علیرضا کاکاوند در نشست خبری که امروز (13 مرداد) برگزار شد، از سال جاری به عنوان یکی از سخت ترین سال ها در زمینه شرایط کم آبی یاد کرد و افزود: این میزان کم بارشی در کرمانشاه بی سابقه بوده و از نظر کاهش بارندگی استان اول کشور بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه این شرایط تنش آبی بین مردم و حتی مسئولین به خوبی جا نیفتاده و هنوز برخی باور ندارند که آب نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تبعات خشکسالی را معادل یک زلزله بزرگ دانست که البته دیرتر بروز می کند، اما بسیار مخرب است.

کاکاوند نخستین تبعات کاهش بارندگی ها را کاهش دبی منابع آبی اعلام کرد و یادآور شد: بسیاری از چاه ها و خصوصا چشمه های آب روستاها با کاهش دبی مواجه و برخی خشک شده است.

وی با بیان اینکه اوج وضعیت وخیم منابع آبی مربوط به شهریور و مهرماه است، افزود: نهایت افت دبی را در این ایام خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور کنیم آب نیست

باور کنیم آب نیست