مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-04اقتصادي

روحانی که این همه کوتاه آمد؛ پس چرا بدرقه سرد و خشم؟


روحانی که تن داد یا کوتاه آمد و اصطلاحاً راه آمد.

مخالفان او در ساختار قدرت (و نه رأی دهندگان) پس، از چی عصبانی اند؟ - سؤال مشخص خیلی ها این است: روحانی که تن داد یا کوتاه آمد و اصطلاحاً راه آمد.

مخالفان او در ساختار قدرت (و نه رأی دهندگان) پس، از چی عصبانی اند؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- بدرقه سرد حسن روحانی و هلهله اصول گرایی رادیکال از پایان دوران ریاست جمهوری او این پرسش را به میان می آورد که مگر این همه کوتاه نیامد و به خواست های متعددشان تن نداد و برای بقای نظام نکوشید و کابینه را با توجه به نظرات آنان نچید؟ پس این رویکرد از سر چیست؟ آیا نشانی از نمک نشناسی است؟ نارضایتی رأی دهندگان البته قابل درک است.

چه با معیارهای اقتصادی و چه سیاسی یا اجتماعی.

کما این که گفتند و می گویند با پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان به قدرت رسیدی ولی بی آن که به آنان میدان دهی یا به دیدگاه هایشان اعتنا کنی پایگاه گسترده اجتماعی شان را به مخاطره انداختی.

منتقدان اصول گرا اما چرا باید از این اتفاق ناخرسند باشند؟ اتفاقا باید به او مدال بدهند که کاری که ما با رسانه و پول و تبلیغ و زندان نتوانستیم شما انجام دادید!آیا از کاهش کیفیت زندگی مردم و افزایش نرخ ارز ناخرسندند؟ مگر نگران افزایش سفرهای خارجی در دوره خاتمی و تأثیر آن بر سبک زندگی و مطالبات مردم نبودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی که این همه کوتاه آمد؛ پس چرا بدرقه سرد و خشم؟

روحانی که این همه کوتاه آمد؛ پس چرا بدرقه سرد و خشم؟