مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-04پزشكي

پیک پنجم کرونا در مشهد 120 مادر باردار را راهی بیمارستان کرد


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در پیک پنجم کرونا 283 مادر باردار در مناطق زیرپوشش این دانشگاه شناسایی شد که از این تعداد 120 مادر در مراکز درمانی بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر محمد احمدیان بابیان اینکه مادران باردار، کودکان و سالمندان از گروه هایی محسوب می شوند که نسبت به سایر گروه ها باید مراقبت بیشتری از آنان شود و در این راستا برنامه های و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این مدت 330 کودک و 637 سالمند در مناطق زیرپوشش این دانشگاه به کرونا مبتلا شدند و تحت مراقبت و پیگیری قرار گرفتند.

وی یادآور شد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون 69 هزار و 559 تست پی سی آر از گروه های سنی زیرپوشش انجام شده است که از این تعداد نتیجه سه هزار و 195 مورد مثبت بوده است.

دکتر احمدیان بابیان اینکه پیک پنجم کرونا به سرعت در حال چرخش در استان است و بهترین راهکار برای پیشگیری از این بیماری خودکنترلی و خود مراقبتی است اظهار کرد: استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و اجتماعات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از اصول پیگیری از کرونا محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک پنجم کرونا در مشهد 120 مادر باردار را راهی بیمارستان کرد

پیک پنجم کرونا در مشهد 120 مادر باردار را راهی بیمارستان کرد