مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-04سياسي

افتتاح 4 پروژه خدماتی و آموزشی شهرداری شهریار


پروژه های خدماتی و آموزشی شهرداری شهریار افتتاح شد.

- ، چهار پروژه خدماتی و آموزشی شهرداری شهریار با حضور نورالله طاهری فرماندار، بهروز کاویانی شهردارو جمعی از اعضای شورای اسلامی و معاونان شهرداری به بهره برداری رسید.

شهردار شهریار در حاشیه افتتاح گرمخانه و مددسرای نگار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه به مساحت 2850 متر مربع و زیر بنای 1080 متر مربع، دارای سالن اصلی با ظرفیت 300 نفر، 6سوییت اقامتی، یک اتاق مشاور روانشناسی، دو اتاق اداری و 4 سرویس حمام و بهداشتی و آشپزخانه و محوطه باز است.

بهروز کاویانی ضمن قدردانی از خانواده مرحوم شهبازیان که زمین این مرکز را وقف نمودند، تصریح کرد: هزینه ساخت و تجهیز این مجموعه بالغ بر 90 میلیارد ریال و از تمامی افرادی که ما را در ساخت و تکمیل این پروژه ارزشمند همراهی نمودند قدردانی و تشکر کرد.

وی به افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهریار پرداخت و افزود: مرکز کنترل ترافیک شهرداری شهریار از جمله هوشمندسازی شهری است که این پروژه دارای 12 دستگاه نمایشگر 55 اینچ از نوع والپ مپ و سایر ملزومات است که برای 8 کاربر تعریف شده است.

کاویانی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال به کمک دوربین های ترافیکی موجود در سطح شهر به یاری مدیران حوزه ترافیک به خصوص پلیس راهور آمده است و امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه خدماتی و آموزشی شهرداری شهریار

افتتاح 4 پروژه خدماتی و آموزشی شهرداری شهریار