مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-04سياسي

دشمنان کانون خانواده ایرانی را هدف گرفته اند/لزوم توجه به نیازهای مردم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نیازهای مردم، جامعه، انقلاب مسئله ما است و راهنمای ما نیز رهبری هستند،گفت: چند سال است که ایشان تاکید می کنند به موضوع خانواده بپردازید.

- ، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در دهمین همایش سالروز بسیج مداحان که امروز(سه شنبه) در سالن رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد طی سخنانی، گفت: فقط به اساتید خداقوت عرض می کنم، ما همه هم جبهه ای هستیم و این بحث های ظاهری داخلی را جدی نمی گیریم.

وی افزود: این مرد بزرگوار-شهید کاظمی- یک وقتی به ما گفت که بیایید و پاسدار شوید، من به او عرض کردم که ما مدت ها است که وا داده ایم و در تصورمان این لباس سبز، تنمان است.

رییس سازمان تبلیغات تاکید کرد: در بسیج مداحان و نهادهای انقلابی و مکتبی که در حوزه اقامه عزای حسینی و تعظیم شعائر حسینی خادم هستند و زحمت می کشند، یک اسنجام و یکپارچگی بین عزاداران سیدالشهدا وجود دارد و به آن افتخار می کنیم.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه اگر توفیق داشته باشیم، هدف ما بهتر خدمت کردن است،اظهار داشت: حرف ما واضح است اگر جایی تضعیف شده باید احیا شود، اگر افول کرده باید تقویت شود.

وی افزود: تعظیم مشاعر حسینی که همه عواید و برکات آن قرن ها جلوی چشم های ما است و نسل به نسل، ما در پناه سیدالشهدا به جلو آمدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان کانون خانواده ایرانی را هدف گرفته اند/لزوم توجه به نیازهای مردم

دشمنان کانون خانواده ایرانی را هدف گرفته اند/لزوم توجه به نیازهای مردم