مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-04سياسي

یک مسیحی که اندیشه امام علی (ع) را ترویج کرد


در مراسم بزرگداشت میشل کعدی، شاعر و ادیب لبنانی عنوان شد: کعدی برای مسیحیان راهب، زاهد و قدیس است و برای برادران مسلمان مان یک فقیه و ادیب عاشق امام علی (ع)، - در مراسم بزرگداشت میشل کعدی، شاعر و ادیب لبنانی عنوان شد: کعدی برای مسیحیان راهب، زاهد و قدیس است و برای برادران مسلمان مان یک فقیه و ادیب عاشق امام علی (ع)، که اندیشه حضرت را ترویج کرد و به گوش جهانیان رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان به مناسبت زادروز میشل کعدی، اندیشمند، نویسنده و ادیب مسیحی و به منظور پاسداشت و تجلیل از شخصیت و آثار این نویسنده لبنانی، مراسمی را با عنوان مریدِ خوبان به صورت مجازی برگزار کرد.

عباس خامه یار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، میشل کعدی، اندیشمند، نویسنده و ادیب مسیحی، حامد الخفاف، رییس دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی در لبنان، عجمی به نمایندگی از وزیر فرهنگ لبنان، نماینده شیخ علی الخطیب، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، و نماینده سفیر کشورمان در لبنان، و همچنین شماری از شاعران، نویسندگان و اندیشمندان لبنانی و ایرانی از حاضران این نشست بودند.

بزرگداشت بزرگان وظیفه اخلاقی ماست در ابتدای مراسم فیلمی کوتاه از سیر زندگی کعدی که توسط رایزنی فرهنگی تولید شده بود به نمایش درآمد و سپس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسیحی که اندیشه امام علی (ع) را ترویج کرد

یک مسیحی که اندیشه امام علی (ع) را ترویج کرد