مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-04سياسي

صیانت از موفقیت های جهاد دانشگاهی در گرو پرهیز از موازی کاری


اگر جهاد دانشگاهی می خواهد از موفقیت های کسب شده خود صیانت کند و آن ها را افزایش دهد، بهتر است فعالیت های موازی انجام ندهد و وارد فعالیت هایی شود که در جاهای دیگر انجام نمی شود.

- ایسنا/خوزستان رییس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: اگر جهاد دانشگاهی می خواهد از موفقیت های کسب شده خود صیانت کند و آن ها را افزایش دهد، بهتر است فعالیت های موازی انجام ندهد و وارد فعالیت هایی شود که در جاهای دیگر انجام نمی شود.

علی حسین صابری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی که در سال 59 تشکیل شد، در چندین مرحله ماموریت های خود را به روز کرد و به عنوان یکی از تشکیلات موفق، کارهای بسیار مهمی در زمینه فرهنگ به ویژه نشر کتب علمی و ترجمه انجام داد.

همچنین این مجموعه وارد فعالیت های علمی و اجرایی شد و بعد از آن بازنگری هایی در ماموریت های خود داشت.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در زمینه پزشکی، بهداشت، درمان، فعالیت های تحقیقاتی و گسترش آموزش عالی فعال است و در جاهایی نیز سراغ فعالیت هایی رفته که جای خالی آن حس می شد.

اگر جهاد دانشگاهی بخواهد از موفقیت های کسب شده صیانت کند و آن ها را افزایش دهد - البته جهاد دانشگاهی نیروهای بسیار خوبی دارد که خیلی خوب فکر می کنند -، بهتر است فعالیت های موازی انجام ندهد یعنی از فعالیت هایی که در مراکز آموزش عالی و دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از موفقیت های جهاد دانشگاهی در گرو پرهیز از موازی کاری

صیانت از موفقیت های جهاد دانشگاهی در گرو پرهیز از موازی کاری