مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-04اقتصادي

اکثر خسارت سیل اخیر استان کرمان به دلیل دخل و تصرف در حریم رودخانه ها بود


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: سیل و طوفان تیرماه 460 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی و زیربنایی استان کرمان وارد کرد و اکثر خسارت های سیل به دلیل دخل و تصرف در حریم رودخانه ها بوده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: سیل و طوفان تیرماه 460 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی و زیربنایی استان کرمان وارد کرد و اکثر خسارت های سیل به دلیل دخل و تصرف در حریم رودخانه ها بوده است.

مجید سعیدی پیش از ظهر امروز 13 مردادماه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال 39 حادثه طبیعی در استان کرمان رخ داده که در تیرماه سیل و طوفان 11 شهرستان استان را درگیر کرد.

وی افزود: علاوه بر خسارت های ناشی از سیل و طوفان اخیر، سرمازدگی در فروردین ماه نیز به محصوبات کشاورزی شهرستان های مختلف خسارت های سنگین وارد کرد.

سعیدی تصریح کرد: در سیل تیرماه امسال در شهرستان های بافت، بردسیر، زرند و کرمان خسارت های بیشتری را شاهد بودیم و پنج نفر جان خود را در شهرستان بافت از دست دادند.

وی بیان کرد: در سیل اخیر ادارات راهداری شمال و جنوب استان کرمان بیش از 1700 کیلومتر راه های آسیب دیده را ترمیم و بازگشایی کردند که راهداری تنها دو دستگاه بیل مکانیکی دارد و در زمان بحران با کمک سایر دستگاه ها کار را انجام دادیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر خسارت سیل اخیر استان کرمان به دلیل دخل و تصرف در حریم رودخانه ها بود

اکثر خسارت سیل اخیر استان کرمان به دلیل دخل و تصرف در حریم رودخانه ها بود