مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-04فرهنگي

الهام پاوه نژاد : وسط آتش چگونه کار کنیم؟!


الهام پاوه نژاد که علیرغم استقبال تماشاگران  تصمیم به تعطیلی موقت اجرای نمایشش گرفته است، می گوید: چگونه مردم را وسط بحران آتش به تماشای تئاتر دعوت کنم؟! - الهام پاوه نژاد که علیرغم استقبال تماشاگران  تصمیم به تعطیلی موقت اجرای نمایشش گرفته است، می گوید: چگونه مردم را وسط بحران آتش به تماشای تئاتر دعوت کنم؟! این کارگردان و بازیگر تئاتر مشغول اجرای نمایش لاموزیکا بود ولی با وجود استقبال تماشاگران، تصمیم گرفت فعلا اجرای این نمایش را متوقف کند و حالا قرار است این نمایش تا روز 15 مرداد اجرا شود.

او در گفتگو با ایسنا از شرایط سخت تئاتر در دوران کرونا می گوید و از برخی جریان های زرد انتقاد دارد.

این کارگردان درباره تصمیم خود برای توقف اجرای این نمایش با وجود استقبال تماشاگران توضیح می دهد: دلیلش خیلی مشخص است، چگونه در این وضعیت که گویی وسط آتش قرار گرفته ایم، مردم را به تماشای تئاتر دعوت کنم و هم تماشاگران و هم گروه اجرایی خودم را به خطر بیندازم.

پاوه نژاد یادآوری می کند: با وجود اینکه همه پروتکل های بهداشتی را سفت و سخت رعایت می کنیم اما وقتی گفته می شود حتی واکسیناسیون هم جواب نمی دهد و در وضعیتی که می بینیم مدام آمار مبتلایان و فوتی های کرونایی رو به افزایش است، چگونه می توانیم کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهام پاوه نژاد : وسط آتش چگونه کار کنیم؟!

الهام پاوه نژاد : وسط آتش چگونه کار کنیم؟!