مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-04سياسي

تقویت مناسبات با کشورهای آمریکای لاتین از اولویت های سیاست خارجی ایران است


رییس جمهور در دیدار دبیر کل اتحادیه آلبا تقویت مناسبات سیاسی و اقتصادی با کشورهای آمریکای لاتین را از اولویت های سیاست خارجی ایران برشمرد.

- رییس جمهور در دیدار دبیر کل اتحادیه آلبا تقویت مناسبات سیاسی و اقتصادی با کشورهای آمریکای لاتین را از اولویت های سیاست خارجی ایران برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی سه شنبه شب در دیدار دبیرکل اتحادیه بولیواری ملل آمریکای ما (آلبا) با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو اتحادیه آلبا از ارزش های مشترک برخوردار هستند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مصمم است مناسبات سیاسی و اقتصادی خود را با کشورهای عضو این اتحادیه بیش از پیش تقویت کند و این کار را در راستای ارزش ها و مواضع مشترک دو طرف ارزیابی می کند.

رییسی بر ضرورت همکاری دوجانبه تصریح کرد و اظهار داشت: ضروری است با برنامه ریزی و طراحی مناسب سطح همکاری ها و هماهنگی های خود را در عرصه های مختلف دو جانبه، منطقه ای و بین المللی، افزایش دهیم.

رییس جمهور با بیان اینکه کشورهای استکباری و زیاده خواه جهان تلاش ملت های مستقل و آزادیخواه را ضدارزش دانسته و در مقابل آن توطئه می کنند، اظهار داشت: بی تردید فعال شدن هر چه بیشتر سطح همکاری ایران و کشورهای آمریکای لاتین می تواند آمریکایی ها و سایر مستکبرین را منفعل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مناسبات با کشورهای آمریکای لاتین از اولویت های سیاست خارجی ایران است

تقویت مناسبات با کشورهای آمریکای لاتین از اولویت های سیاست خارجی ایران است