مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-04سياسي

اقدامات ضدانسانی توسط مدعیان حقوق بشر/ امنیت جهانی برای ما مهم است


امروز بسیاری از اقداماتی که در دنیا انجام می شود، ضد حقوق انسان است و این اقدامات عمدتاً از طرف کسانی انجام می شود که به ظاهر پرچمدار و مدعی حقوق بشر هستند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در دیدار با خانم بیسرا تورکویچ ، وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین با تأکید بر اینکه از سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تمامیت ارضی کشورها و دفاع از مظلومان جهان است، اظهار داشت: رویکرد ما حفظ امنیت و رفاه در تمامی مناطق است.

رییس جمهور مناسبات و همکاری های جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین را دوستانه، ریشه دار و عمیق توصیف کرد و گفت: زمینه تعامل و مبادلات اقتصادی گسترده ای بین دو طرف وجود دارد که باید این ظرفیت ها را شناسایی و در راستای منافع ملت های خود فعال کنیم.

رییسی بیان کرد: متأسفانه امروز بسیاری از اقداماتی که در دنیا انجام می شود، ضد حقوق انسان است و این اقدامات عمدتاً از طرف کسانی انجام می شود که به ظاهر پرچمدار و مدعی حقوق بشر هستند.

خانم بیسرا تورکویچ نیز در این دیدار با تبریک انتخاب رییسی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران، گفت: همواره قدردان مواضع و حمایت های جمهوری اسلامی ایران هستیم و آمادگی داریم سطح مناسبات و روابط خود را با تهران هر چه بیشتر گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ضدانسانی توسط مدعیان حقوق بشر/ امنیت جهانی برای ما مهم است

اقدامات ضدانسانی توسط مدعیان حقوق بشر/ امنیت جهانی برای ما مهم است