مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-04سياسي

کارآفرین خارگی نیازمند حمایت مسؤولان جهت راه اندازی یک خط تولید+فیلم


حداقل خواسته تولید کنندگان از مسؤولان همواره حمایت بوده و این حمایت ها قطعا باعث می شود تا رشد تولید را در کشور داشته باشیم و کمک می کند تا چرخه تولید ما متوقف نشود.

- خبرگزاری فارس - جزیره خارگ، کورش امینی: سال جاری به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد موضوعی به غایت مهم که حاکی از اهمیت مقوله تولید و رفع موانع مرتبط با آن است.

  در این زمینه لازم است که نخست به سیاست های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابلاغی مقام معظم رهبری در سال 1391 توجه شود.

در بند دهم سیاست های 23گانه ابلاغ شده به ارکان مختلف حاکمیتی به تنظیم نقش نهادهای عمومی غیردولتی اقتصادی در جهت تولید ملّی اشاره شده و در بند بیستم به تنقیح و اصلاح قوانین و مقررات (از جمله اصلاح قانون پولی و بانکی، تأمین اجتماعی و مالیات ها) برای تسهیل فعالیت در بخش های تولیدی و رفع موانع سرمایه گذاری در سطح ملی با رویکرد ثبات نسبی در قوانین اشاره شده است.

   موضوعی که در کنار سایر موارد مهم برشمرده شده، حاکی از لزوم توجه به نقش اهرمی قوانین و اصلاح آن ها برای کمک به تولید و همچنین نقش موثر نهاد های عمومی غیر دولتی است.

متعاقب این دغدغه در سال 1394 قانون رفع مجلس شورای اسلامی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرین خارگی نیازمند حمایت مسؤولان جهت راه اندازی یک خط تولید+فیلم

کارآفرین خارگی نیازمند حمایت مسؤولان جهت راه اندازی یک خط تولید+فیلم