مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-04حوادث

تکرار حادثه مرگ سیمبانان/ این بار در فارس


در روز حادثه «ملایی» هنگام کار بر اثر برق گرفتگی از پایه فشار ضعیف سقوط می کند و از ناحیه دو پا مصدوم شده و به بیمارستان منتقل می شود.

- در روز حادثه ملایی هنگام کار بر اثر برق گرفتگی از پایه فشار ضعیف سقوط می کند و از ناحیه دو پا مصدوم شده و به بیمارستان منتقل می شود.

یکی از کارگران سیمبان مصدوم حادثه برق گرفتگی شرکت توزیع برق شهر بنارویه شهرستان لارستان که بر اثر سقوط از پایه به شدت زخمی شده بود، روزگذشته در بیمارستان جان باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، یکی از کارگران سیمبان مصدوم حادثه برق گرفتگی شرکت توزیع برق بنارویه شهرستان لارستان که حدود دو هفته پیش بر اثر سقوط از پایه فشار ضعیف دچار مصدومیت شده بود، روزگذشته (12 مرداد) در بیمارستان جان باخت.

یکی از کارگران سیمبان شرکت توزیع برق در تشریح جزییات مرگ همکار خود گفت: این حادثه حدود دو هفته پیش برای یکی از همکاران سیمبان به نام یونس ملایی که در واحد عملیات واتفاقات شرکت توزیع برق شهر بنارویه فعالیت داشت، اتفاق افتاده است.

او گفت: در روز حادثه ملایی هنگام کار بر اثر برق گرفتگی از پایه فشار ضعیف سقوط می کند و از ناحیه دو پا مصدوم شده و به بیمارستان منتقل می شود.

وی اضافه کرد: شدت جراحات وارده به حدی بوده که پزشکان ناچار می شوند دو پای ملایی را قطع کنند که درنهایت روز گذشته او به دلیل ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار حادثه مرگ سیمبانان/ این بار در فارس

تکرار حادثه مرگ سیمبانان/ این بار در فارس