مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-04سياسي

تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه وفضای مجازی منطق ویژه خودرا می طلبد


معاون فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با انتقاد از تصمیم های نادرست درباره فضای مجازی گفت: تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی منطق ویژه خود را می طلبد.

- ، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی در بازدید از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با اشاره به روند شکل گیری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: آنچه از آغاز کار خیلی حائز اهمیت بود این است که بتوانیم در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی کار را با منطق این عرصه ها پیش ببریم.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: بسیاری از نهادهای فعال در عرصه هنر، رسانه و فضای مجازی که کار تصمیم گیری را هم انجام می دهند، آشنایی لازم با این عرصه را ندارند و منطق حاکم بر این فضا را نمی شناسند، در نتیجه بعضاً تصمیمات نادرستی در این حوزه اتخاذ می کنند.

وی افزود: با این دغدغه وارد کار شده ایم و در نهایت به ایده پلتفرم شهر مجازی رسیدیم.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: یکی از موارد مهم این بود که هویت ما به عنوان معاونت فضای مجازی چیست و در بحث و گفتگوها به این رسیدیم که هرچقدر بتوانیم فراتر از نگاه امنیتی، روحیه اجتماعی و فرهنگی را تقویت کنیم و در این صورت موفق تر خواهیم بود و به هویت حقیقی معاونت نزدیک تر خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه وفضای مجازی منطق ویژه خودرا می طلبد

تصمیم گیری در عرصه هنر، رسانه وفضای مجازی منطق ویژه خودرا می طلبد