مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-04فرهنگي

حسین ولی نژاد درجه یک شد


استاد «حسین ولی نژاد» نوازنده موسیقی مقامی خراسان شمالی موفق به کسب درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور شد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاد حسین ولی نژاد نوازنده موسیقی مقامی خراسان شمالی موفق به کسب درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، گفت: تاکنون 31 نفر از هنرمندان موفق به دریافت درجه هنری شدند که شش نفر از آن ها دارای درجه یک هنری است و استاد حسین ولی نژاد نیز به تازگی به جمع هنرمندان درجه یک استان پیوسته و ششمین آنهاست.

ابوالحسن حیدری ادامه داد: هنرمندانی که تاکنون موفق به اخذ درجه هنری شدند در رشته های موسیقی، تئاتر و خوشنویسی فعالیت می کنند.

وی از ارسال هشت پرونده در رشته موسیقی برای اخذ درجه هنری، خبر داد و افزود: مرحوم سهراب محمدی، استاد قلی پور، استاد حسین عزیزی، استاد حسن مداح نیا، استاد خان محمد آدینه پور و استاد حسین ولی نژاد در زمره هنرمندانی هستند که موفق به دریافت درجه یک هنری شدند.

گفتنی است بخشی حسین ولی نژاد از اساتید بزرگ نوازندگی دوتار و از مهمترین راویان فرهنگ موسیقایی شرق ایران-خراسان است و سلطان رضا، علی بخشی گل افروز ،حاج حیدر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین ولی نژاد درجه یک شد

حسین ولی نژاد درجه یک شد