مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-04حوادث

شکارچی حرفه ی غیرمجاز در یزد دستگیر شد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست یزد از دستگیری شکارچی حرفه ای با چهار قبضه سلاح در این استان شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مشکل و تهدید اصلی حیات وحش در جامعه امروز شکار بی رویه است، با وجود میلیون ها اسلحه مجاز و یک میلیون اسلحه شکاری غیرمجاز در دست مردم، بین انسان و حیات وحش یک جنگ نابرابر برقرار شده است.

با بهره گیری از جوامع محلی، روستایی و تشکل های مردم نهاد را در راستای صیانت از حیات وحش مهم دانست، چرا که با نیروی های محیط بان، به تنهایی نمی توان حفاظت کامل برای حیات وحش کشور را تأمین کرد.

 علی اکبر کارگر در این باره اظهار کرد: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر انجام شکار غیرمجاز توسط یک شکارچی حرفه ای در یزد، با هماهنگی و مجوز صادر شده از دادستانی و با همکاری پلیس امنیت استان طی بازرسی از منزل متخلف، وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از منزل وی مقادیر قابل توجهی آثار جرم شامل، چهار قبضه سلاح ، آثار کشف شده مربوط به یک رأس بزغاله وحش، شش عدد فشنگ گلوله زنی، سه دستگاه دوربین چشمی، تله زنده گیری حیات وحش و دیگر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان یزد افزود: پرونده متخلف از قانون شکار و صید جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی حرفه ی غیرمجاز در یزد دستگیر شد

شکارچی حرفه ی غیرمجاز در یزد دستگیر شد