مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-04اجتماعي

بهسازی خطوط تندرو قلب پایتخت با استفاده از آسفالت پلیمری


معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 گفت: خطوط تندرو اتوبوس سطح منطقه با استفاده از آسفالت پلیمیری، ژئو کامپوزیت و ژئوتکستایل مرمت، بهسازی و تقویت شد.

- ، مرتضی مطهری، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش اظهار داشت: عملیات بهسازی آسفالت در مقاطع آسیب دیده خطوط تندرو خیابان آزادی، انقلاب، ولیعصر (عج)،همت و توانیر آغاز شده و مراحل مقدماتی عملیات بهسازی قبل از اجرای آسفالت پلیمری شامل موج گیری، تراش و اصلاح سطح آسفالت موجود در حال انجام است.

مطهری ادامه داد: ایستگاههای همت و توانیر در خیابان ولیعصر (عج) با متراژ 2500 متر مربع و تناز 323 تن با استفاده از آسفالت پلیمیری و ژئوتکستایل تراش و روکش و تقویت شده است.

همچنین مسیر ایستگاه تندرو خیابان انقلاب با استفاده از ژیوتکستایل به متراژ 2200 مترمربع و تناژ 290 تن تراش و روکش شده است.

معاون شهردار منطقه ادامه داد: ایستگاههای دکتر قریب، ولیعصر، فردوسی، دروازه دولت، مطهری، میدان ولیعصر، دمشق، طالقانی و ایستگاه چهار راه ولیعصر (عج) در دستور کار این معاونت قرار گرفت که طبق برآورد نیاز به تناژ تقریبی 2000 تن آسفالت پلیمری دارد.

مطهری در پایان تصریح کرد: استفاده از آسفالت پلیمری در پروژه های بهسازی خطوط تندرو، از تیرماه سال جاری با هدف بهینه سازی، افزایش سرعت انجام کار و کاهش میزان خرابی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی خطوط تندرو قلب پایتخت با استفاده از آسفالت پلیمری

بهسازی خطوط تندرو قلب پایتخت با استفاده از آسفالت پلیمری