مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-04اقتصادي

سند آمایش نقش مهمی در آینده اقتصادی و توسعه پایدار آذربایجان شرقی دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان این که آینده اقتصادی و توسعه پایدار کشور در گرو سیاست های کلان و ایجاد ثبات در تعاملات داخلی و بین المللی است، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان این که آینده اقتصادی و توسعه پایدار کشور در گرو سیاست های کلان و ایجاد ثبات در تعاملات داخلی و بین المللی است، گفت: که در این عرصه سند آمایش نقش مهمی به عهده دارد.

داوود بهبودی اظهار کرد: تهیه سند آمایش اقدام مهمی بود که در استان ما و سایر استان ها انجام گرفت و سند آمایش ملی هم اسفندماه سال گذشته تصویب شده است.

وی افزود: سند آمایش به بازآرایی سکونتگاه های جمعیتی و محل استقرار فعالیت های اقتصادی مثل کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات به شکل متعادل و متوازن در پهنه سرزمینی با افق بلندمدت 25 سال آینده می پردازد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آرایش جمعیت و فعالیت های اقتصادی متناسب با مسیر توسعه پایدار نبوده و نیمه شرقی و غربی استان از لحاظ پهنه سرزمینی و استقرار جمعیت و صنایع در حالت متعادل قرار ندارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در بحث های محیط زیست هم با چالش هایی مثل خشکی دریاچه ارومیه مواجه هستیم و مهاجرت و حاشیه نشینی هم همچنان خودنمایی می کند؛ تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش نقش مهمی در آینده اقتصادی و توسعه پایدار آذربایجان شرقی دارد

سند آمایش نقش مهمی در آینده اقتصادی و توسعه پایدار آذربایجان شرقی دارد