مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-04سياسي

جامعه تورگردانان: چرا زودتر اینترنت را قطع نمی کنید؟!


اگر قصد نمایندگان مجلس این است که کسب و کار مردم را محدود کنند، چرا درنگ می کنند؟! اصلا زودتر اینترنت را قطع کنند! ما که از نیت آن ها خبر نداریم، - اگر قصد نمایندگان مجلس این است که کسب و کار مردم را محدود کنند، چرا درنگ می کنند؟! اصلا زودتر اینترنت را قطع کنند! ما که از نیت آن ها خبر نداریم، شاید قصد دارند درآمد مردم را پایین نگه دارند و مردم فقیرتر شوند.

این هم یک روش است تا مردم فقط درگیر نان روزمره شوند.

رییس جامعه تورگردانان ایران درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: باعث تاسف است که نماینده های مجلس فقط به فساد در اینترنت اشاره می کنند.

ما که از نیت آن ها از اجرای این طرح خبر نداریم، اما اگر قصد این است که کسب و کار و تجارت یک کشور را تعطیل و مردم را فقیرتر کنند، چرا درنگ می کنند؟! اصلا زودتر اینترنت را قطع کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ابراهیم پورفرج با بیان این که آسیب این طرح فراتر از یک صنف و یا صنعتی مثل گردشگری است و کل تجارت بین المللی ایران را تحت شعاع قرار می دهد، در گفت وگو با ایسنا تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، چه با قصد فیلتر کردن پلتفرم های خارجی و چه با کند کردن سرعت اینترنت، تجارت بین المللی و داخلی ایران را نابود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه تورگردانان: چرا زودتر اینترنت را قطع نمی کنید؟!

جامعه تورگردانان: چرا زودتر اینترنت را قطع نمی کنید؟!