مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-04پزشكي

اسدآباد کمبود داروهای کرونا ندارد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در اسدآباد با توجه به پیش بینی های انجام شده خوشبختانه کمبود و مشکلی در رابطه با داروهای کرونا و تامین داروهای اصلی از جمله رمدسیویر ندارد.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در اسدآباد با توجه به پیش بینی های انجام شده خوشبختانه کمبود و مشکلی در رابطه با داروهای کرونا و تامین داروهای اصلی از جمله رمدسیویر ندارد.

ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان اسدآباد و ورود این شهرستان به پیک پنجم کرونا به تبع سراسر کشور، اظهار کرد: بخش کرونایی بیمارستان قائم با ظرفیت 40 تخت بوده که با مدیریت انجام شده توسط مجموعه بیمارستان و معاونت درمان تخت های این بیمارستان خوشبختانه پر نشده اند.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته از شش تخت موجود ICU بخش کرونایی تنها یک تخت اشغال بوده است، افزود: در پیک پنجم کرونا تعداد مرگ و میر و تعداد افراد بستری به نسبت پیک پنجم تاکنون از کاهش برخوردار است که علت این امر را می توان واکسیناسیون بخشی از گروه های هدف جمعیت شهرستان دانست.

صالحی با بیان اینکه برای جلوگیری از پر شدن تخت های بخش کرونا بیماران سرپایی که دارای حال بدی نیستند با دریافت دارو در منزل قرنطینه می شوند، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط قرمز شهرستان تعداد بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد کمبود داروهای کرونا ندارد

اسدآباد کمبود داروهای کرونا ندارد