مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-04اقتصادي

جهش آبرسانی در روستاهای کرمانشاه/ اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است


مدیر عامل شرکت توزیع آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: اعتبارات خوبی حدود 600 میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی در نظر گرفته شده است.

- علی رضا کاکاوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، کرمانشاه را به عنوان نخستین استان کشور به لحاظ کاهش بارندگی معرفی کرد و اظهار داشت: کاهش بارندگی بیشتری تاثیر را روی منابع تأمین آب چشمه ها، چاه ها و قنات داشته اشت.

وی نهایت افت آبدهی چشمه و چاه ها را در شهریورماه و مهرماه اعلام کرد و گفت: براساس پیش بینی های هواشناسی پاییز خوبی نیز از نظر بارندگی در پیش نداریم.

مدیر عامل شرکت توزیع آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از جهش خوبی در آبرسانی روستایی خبر داد و گفت: اعتبارات خوبی حدود 600 میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از مشکلات آب شرب روستاها تا پایان سال با حفر 70 چاه، یک سری مخازن، خطوط انتقال و شبکه توزیع مرتفع خواهد شد.

کاکاوند ادامه داد: امسال علاوه بر خشکسالی بارندگی و بارش با خشکسالی بودجه نیز مواجه شدیم که نیازمند همکاری بیشتری هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز ریالی از اعتبارات استانی در سال 1400 به شرکت آب و فاضلاب اختصاص نیافته است، افزود: اعتبارات ملی تا کنون در بخش آب 170 میلیارد تومان و در بخش فاضلاب 80 میلیارد تومان اختصاص یافته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش آبرسانی در روستاهای کرمانشاه/ اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است

جهش آبرسانی در روستاهای کرمانشاه/ اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است