مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-04پزشكي

با نفس های باقی مانده از پیک قبلی، در حال مقابله با بیماری هستیم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه موارد بیماری روزانه در حال افزایش است، گفت: با نفس های باقی مانده از پیک قبلی، در حال مقابله با بیماری هستیم.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه موارد بیماری روزانه در حال افزایش است، گفت: با نفس های باقی مانده از پیک قبلی، در حال مقابله با بیماری هستیم.

دکتر امیر ماندگار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد مبتلایان و موارد بستری به صورت مستمر در حال افزایش است و اوضاع خوب نیست.

در حال حاضر تقریبا روزانه 250 بیمار جدید در دزفول شناسایی می شود.

وی افزود: بر اساس آخرین نمونه گیری انجام شده، شش نمونه از هفت نمونه ارسال شده از دزفول به انستیتو پاستور، سویه هندی یا دلتا بوده است بنابراین سوش غالب در دزفول، دلتا است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با توجه به سرعت انتشار سوش دلتا، به سرعت میزان آلودگی و بستری روزانه بیشتر می شود.

علی رغم این همه تاکید و هشدار، همچنان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در دزفول کم است و با وجود شرایط همه گیری، زندگی روال عادی را طی می کند.

ماندگار بیان کرد: پس از چند ماه روند نزولی بیماری در خوزستان ادامه داشت اما با شیوع دلتا مجددا روند بیماری افزایش یافت و با نفس های باقی مانده از پیک قبلی، در حال مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نفس های باقی مانده از پیک قبلی، در حال مقابله با بیماری هستیم

با نفس های باقی مانده از پیک قبلی، در حال مقابله با بیماری هستیم