مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-04اقتصادي

راه نیافتن کتاب های تخصصی به کتابفروشی ها


فرهاد تیمورزاده با اشاره به اهمیت طرح های فصلی فروش کتاب گفت: مساله این جا است که برخی از کتاب های ناشران به ویژه در حوزه های تخصصی و دانشگاهی به کتابفروشی ها راه پیدا نمی کنند.

- فرهاد تیمورزاده با اشاره به اهمیت طرح های فصلی فروش کتاب گفت: مساله این جا است که برخی از کتاب های ناشران به ویژه در حوزه های تخصصی و دانشگاهی به کتابفروشی ها راه پیدا نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر انتشارات تیمورزاده درباره برگزاری طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب فروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) اظهار کرد: اگر کتابفروش کتاب را بفروشد به چرخه اقتصادی ناشر هم کمک می کند و او می تواند کتاب های جدید و تجدید چاپی خود را روانه ویترین کتابفروشی ها کند و به همین دلیل کل صنعت نشر از آن بهره مند شود.

او با اشاره به اهمیت برگزاری طرح های حمایتی برای اهالی نشر، افزود: اما مساله این جا است که برخی از کتاب های ناشران به ویژه در حوزه های تخصصی و دانشگاهی به کتابفروشی ها راه پیدا نمی کنند.

تیمورزاده با مطرح کردن این که طرح های حمایتی با هدف حمایت از ناشران و کتابفروشان در قالب طرح های فصلی اهمیت ویژه ای دارند، بیان کرد: در حوزه کتابفروشی و نشر طرح نمایشگاه مجازی کتاب برای ناشران و طرح های فصلی فروش کتاب برای کتابفروشان از جمله اقدامات خیلی خوب به شمار می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نیافتن کتاب های تخصصی به کتابفروشی ها

راه نیافتن کتاب های تخصصی به کتابفروشی ها