مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-04بين الملل

نخست وزیر مالزی استعفا نمی کند اما به دنبال رای اعتماد است


نخست وزیر مالزی امروز (چهارشنبه) بعد از قطع حمایت یکی از همپیمانان کلیدی اش از وی اعلام کرد از سمتش استعفا نمی کند اما اظهار کرد به دنبال رای اعتماد پارلمان به خودش در ماه آینده میلادی با هدف اثبات مشروعیتش برای ریاست دولت است.

- نخست وزیر مالزی امروز (چهارشنبه) بعد از قطع حمایت یکی از همپیمانان کلیدی اش از وی اعلام کرد از سمتش استعفا نمی کند اما اظهار کرد به دنبال رای اعتماد پارلمان به خودش در ماه آینده میلادی با هدف اثبات مشروعیتش برای ریاست دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، محی الدین یاسین، نخست وزیر مالزی امروز (چهارشنبه) کمی بعد از دیدارش با سلطان عبدالله سلطان احمد شاه در کاخ پادشاهی، در یک سخنرانی تلویزیونی گفت، پادشاه به او اطلاع داده که هشت قانونگذار متعلق به یک حزب کلیدی در ائتلاف حاکم متعلق به وی از او قطع حمایت کرده اند.

این حزب موسوم به سازمان ملی مالایی های متحد (UMNO ) بزرگترین حزب حاضر در ائتلاف با 38 قانونگذار است اما دچار اختلاف بوده و برخی از اعضایش حامی نخست وزیر نیستند.

رییس حزب UMNO روز سه شنبه اعلام کرد بعد از قطع حمایت برخی قانونگذاران این حزب از محی الدین و بعد از استعفای یک وزیر متعلق به حزب UMNO، محلی الدین حق خود برای ریاست دولت را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر مالزی استعفا نمی کند اما به دنبال رای اعتماد است

نخست وزیر مالزی استعفا نمی کند اما به دنبال رای اعتماد است