مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-04ورزشي

علت چالش نفت آبادان در نیم فصل دوم، کالبد شکافی شود


یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید کالبد شکافی شود که چرا نفت آبادان در نیم فصل دوم وارد چالش می شود، گفت: البته نفت در این فصل، شرایط سخت و دشواری را پشت سر گذاشت و می توان به پورموسوی و شاگردانش نمره قبولی داد.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید کالبد شکافی شود که چرا نفت آبادان در نیم فصل دوم وارد چالش می شود، گفت: البته نفت در این فصل، شرایط سخت و دشواری را پشت سر گذاشت و می توان به پورموسوی و شاگردانش نمره قبولی داد.

امین یزدانی در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم، اظهارکرد: تیم شهر اولین ها دقیقا همانند همنام آبادانی اش در پایان لیگ نوزدهم دچار فروپاشی و تغییرات فراوانی در تمامی ارکان باشگاه شد تا این که مدیریت جدید، دو تا سه هفته مانده به شروع لیگ بیستم، کادرفنی و بازیکنان جدیدی را جذب کرد.

تغییرات دائمی در هیات مدیره نیز باعث عدم ثبات در تصمیم گیری ها برای نفت مسجدسلیمان و دیر بسته شدن تیم شد.

وی بیان کرد: نتایج نفت مسجدسلیمان به همراه حسینی در نیم فصل اول، فوق العاده بود و کمتر کسی چنین نتایج و عملکردی را از نفت مسجدسلیمان انتطار داشت.

تیم بدون حاشیه و در کمال آرامش در میانه جدول قرار داشت و علاقه مندان این تیم انتظار داشتند که کادرفنی در نیم فصل با جذب چند بازیکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت چالش نفت آبادان در نیم فصل دوم، کالبد شکافی شود

علت چالش نفت آبادان در نیم فصل دوم، کالبد شکافی شود