مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-04سياسي

انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان تأسیس شد


با برگزاری نخستین مجمع عمومی، انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان تأسیس شد.

- ، عصر روز گذشته (سه شنبه 12 مرداد)، نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان با عضویت بیش از 230 نویسنده از سراسر کشور برگزار شد.

حاضران در این مجمع عمومی، اعضای هیئت مدیره و بازرسان نخستین دوره ی فعالیت انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان را برگزیدند.

نخستین مجمع عمومی که مجمع عمومی مؤسس انجمن صنفی است با حضور 135 نفر از اعضا به طور مجازی آغاز به کار کرد و با رأی اکثریت شرکت کنندگان ضمن تصویب اساسنامه ی انجمن صنفی، فریدون عموزاده خلیلی، محسن هجری، مناف یحیی پور، سولماز خواجه وند، طاهره ایبد، افسون امینی و حسین تولایی، به عنوان اعضای اصلی به عضویت هیئت مدیره نخستین دوره ی انجمن درآمدند.

بنا به این گزارش، معصومه یزدانی، حسین نوروزی و زهره مسکنی نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره برگزیده شدند.

همچنین اکثریت حاضران در مجمع عمومی فاطمه زمانی، شیدا رنجبر و علی بیگدلی را به عنوان بازرسان اصلی و سمیه آورند و فرزانه رحمانی را به عنوان بازرسان علی البدل برای سال نخست فعالیت انجمن انتخاب کردند.

حاضران در مجمع عمومی مؤسس انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان، پس از رسمیت یافتن مجمع با مشارکت اکثریت مطلق اعضا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان تأسیس شد

انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان تأسیس شد