مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-04سياسي

انتقاد امام جمعه سلطانیه از بی توجهی خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان


امام جمعه سلطانیه از بی تفاوتی برخی از خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان شان انتقاد کرد و گفت: این بی توجهی عواقب زیان باری برای خانواده و جامعه در آینده دارد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه از بی تفاوتی برخی از خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان شان انتقاد کرد و گفت: این بی توجهی عواقب زیان باری برای خانواده و جامعه در آینده دارد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به 24 ذی الحجه روز نزول سوره (هل اتی) در شأن خانواده امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، اظهار کرد: این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز خانواده نام گذاری شده است.

وی با اشاره به جایگاه خانواده در تربیت فرزندان، افزود: خانواده نخستین نهاد تربیتی، نخستین مدرسه فرد و والدین اولین معلم فرزندان هستند.

امام جمعه سلطانیه، با بیان اینکه خانواده، محلی است که ارزش های اخلاقی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و والدین به عنوان باغبان، میوه دل خودشان را پرورش می دهند، تصریح کرد: پدر نگهبان خانواده است و باید وظیفه نگهبانی خود را خوب ادا کند تا خانواده آسیب نبیند.

حسینی نسب، با انتقاد از بی تفاوتی برخی خانواده ها نسبت به تربیت فرزندان، به روایتی هشدارآمیز از پیامبر اکرم (ص)، اشاره کرد: پیامبر فرموده است وای به حال فرزندان آخرالزمان از دست پدر و ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سلطانیه از بی توجهی خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان

انتقاد امام جمعه سلطانیه از بی توجهی خانواده ها نسبت به تربیت دینی فرزندان