مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-04سياسي

افتتاح دویست و یکمین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در سراوان


دویست و یکمین بیمارستان مجهز صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان سپاه، مدیران و مسوولان استانی در نقطه صفر مرزی کشتگان شهرستان سراوان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دویست و یکمین بیمارستان مجهز صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان سپاه، مدیران و مسوولان استانی در نقطه صفر مرزی کشتگان شهرستان سراوان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 13 مردادماه در افتتاح بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در سراوان افزود: این مرکز دویست و یکمین بیمارستان صحرایی در کشور و پنجاه و سومین بیمارستان صحرایی در سیستان وبلوچستان است که با نام شهید دکتر قاضی سنندج برپا شده است.

سردار احمد اخوان مهدوی با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه در همکاری با سایر بخش های بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با ویروس فراگیر کرونا و راه اندازی 10 بیمارستان سیار تخصصی کووید 19 در 18 ماه شیوع این اپیدمی در کشور توسط بهداری نیروی زمینی سپاه افزود: راه اندازی بیمارستان در سیستان وبلوچستان، بیش از 1000 تخت بیمارستانی با قابلیت توسعه تا 2000 تخت و همچنین بیش از 800 تخت بیمارستانی سیار با قابلیت توسعه تا 1500تخت از جمله ویژگی های این بیمارستان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دویست و یکمین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در سراوان

افتتاح دویست و یکمین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در سراوان