مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-04سياسي

مراسم عزاداری ابهری ها در فضای مسقف برگزار نخواهد شد


معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ابهر گفت: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این شهرستان در فضای مسقف برگزار نمی شود.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ابهر گفت: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این شهرستان در فضای مسقف برگزار نمی شود.

حامد محمدی صبح امروز (13 مردادماه) در جلسه ستاد کرونای ابهر که با محوریت برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان، تصریح کرد: این وضعیت می طلبد که مردم بیش از پیش همکاری های لازم را در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک زدن داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ایام محرم و آغاز مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع)، اظهار کرد: سبک و سیاق برگزاری مراسم عزاداری در سال جاری مانند سال گذشته خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار ابهر، با اشاره به اینکه امسال نیز در ابهر، مراسم عزاداری در فضای مسقف برگزار نخواهد شد، ادامه داد: در مراسم عزاداری که در فضاهای باز برگزار می شود، حتماً باید رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در پیک پنجم این بیماری شاهد افزایش مبتلایان به کرونا و فوتی ها در کشور هستیم، عنوان کرد: با توجه به این موضوع، نظارت بر هیئات مذهبی باید توسط ارگان های مرتبط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری ابهری ها در فضای مسقف برگزار نخواهد شد

مراسم عزاداری ابهری ها در فضای مسقف برگزار نخواهد شد