مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-04پزشكي

سنندج در وضعیت قرمز کرونایی/تداوم نظارت بر بخش های مختلف


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در سنندج گفت: روند نظارت های بهداشتی بر فعالیت بخش های مختلف همانند رستوران ها، - آرزو فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان سنندج در وضعیت قرمز از نظر بیماری گشت ستادی از 70 واحد صنفی مختلف و در سطح بازدیدهای مراکز تابعه و محیطی 443 واحد صنفی مختلف مورد بازدید وبازرسی قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طی این بازدیدها 24 واحد صنفی به علت عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اخطاریه 24 ساعته بهداشتی دریافت نمودند.

 فلاحی در خصوص نظارت دقیق بر مواد غذایی کنسروی و فله ایی به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی از این مواد اشاره نمود و ادامه داد: بازرسین این مرکز در مدت یاد شده موفق شدند یک هزار و 600 کیلوگرم انواع موادغذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف را کشف و ضبط نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین 21 مورد اخطاریه صادر شده در گذشته و 2 مورد شکایات مردمی نیز در دستور کار بازرسین این مرکز در مدت یاد شده قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در راستای نظارت بر سلامت نان تصریح کرد: 4 مورد نان خبازی های سطح شهر جهت تایید سلامت نان از نظر عدم استفاده از جوش شیرین و تعیین میزان نمک در نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج در وضعیت قرمز کرونایی/تداوم نظارت بر بخش های مختلف

سنندج در وضعیت قرمز کرونایی/تداوم نظارت بر بخش های مختلف