مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-04سياسي

جهاددانشگاهی پیشینه درخشان علمی دارد/ روحیه جهادی اکسیر عبور از موانع


استاندار سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی دارای پیشینه و سابقه ی درخشان علمی در کشور است از این نهاد به عنوان یک الگوی کامل در عرصه خوباوری و خود اتکایی و یک پشتوانه عظیم علمی برای کشور نام برد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی دارای پیشینه و سابقه ی درخشان علمی در کشور است از این نهاد به عنوان یک الگوی کامل در عرصه خوباوری و خود اتکایی و یک پشتوانه عظیم علمی برای کشور نام برد.

علیرضا آشناگر همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با کار و تلاش جهادی به نماد عبور از موانع تبدیل شده، از روحیه جهادی به مثابه اکسیر عبور از موانع نام برد و اظهار کرد: روحیه جهادی لازمه ی عبور از همه موانع و مشکلات است، و جهاددانشگاهی توانسته است این روحیه را در کشور گسترش دهد.

وی با بیان اینکه ما در همه امور نیازمند الگوهای مناسب در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: امروز جهاددانشگاهی یکی از مصادیق و بهترین الگوها برای تلاش جهادی است، شرایط امروز کشور ما به گونه ای است که نیازمند تلاش جهادی هستیم، و برای اینکه تلاش جهادی داشته باشیم نیازمند الگو هستیم.

استاندار سمنان گفت: جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس که با اهداف عالیه حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد، تا به امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی پیشینه درخشان علمی دارد/ روحیه جهادی اکسیر عبور از موانع

جهاددانشگاهی پیشینه درخشان علمی دارد/ روحیه جهادی اکسیر عبور از موانع