مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-04حوادث

مهار آتش سوزی یک واحد دامداری در عملیات شش ساعته


معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد گفت: حریق در انبار علوفه یک واحد دامداری واقع در حوالی فهرج با تلاش شش ساعته آتش نشانان مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگا فارس از یزد، سعید ایران نژاد دقایقی پیش در گفتگویی رسانه ای در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات عملیات اطفای حریق این دامداری پرداخت و اظهار کرد: حوالی ساعت 11:30 دقیقه روز گذشته (سه شنبه 12 مرداد ماه) وقوع آتش سوزی در یک واحد گاوداری واقع در روستای فهرج به ستاد فرماندهی 125 این سازمان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه متعاقب آن خودرو های اطفای حریق در محل حاضر و نسبت به آغاز عملیات و مهار کامل آتش سوزی اقدام کردند افزود: در این عملیات چهار دستگاه خودروی اتش نشانی از ایستگاه های یک، دو، پنج و هفت به محل اعزام و حریق محل دپوی علوفه های خشک آن گاوداری را در عملیاتی شش ساعته مهار کردند.

ایران نژاد با بیان اینکه تلاش ما پیشگیری از گسترش و سرایت آتش به دیگر نقاط بود عنوان کرد: دلیل این آتش سوزی در دست بررسی است اما اگر اصول ایمنی رعایت شده بود قطعا شاهد حریقی به این گستردگی با خسارات زیاد مالی نبودیم.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد با تاکید بر رعایت اصول ایمنی به واحدهای دامداری که در آن علوفه با حجم بالایی نگهداری می شود هشدار داد تا با رعایت استاندارد ها توصیه ها و ضوابط ایمنی لازم الاجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی یک واحد دامداری در عملیات شش ساعته

مهار آتش سوزی یک واحد دامداری در عملیات شش ساعته