مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-04سياسي

طهماسبی: استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه کشور لازم است


نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه سهم جهاددانشگاهی در توسعه و پیشرفت کشور و برون رفت از چالش ها چشمگیر بوده است، - ایسنا/فارس نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه سهم جهاددانشگاهی در توسعه و پیشرفت کشور و برون رفت از چالش ها چشمگیر بوده است، بر لزوم استفاده از ظرفیت های علمی- تخصصی این نهاد در مسیر کمک به توسعه کشور را لازم دانست.

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با ایسنا، ضمن گرامیداشت چهل و یک سالگی جهاددانشگاهی و در ارزیابی فعالیت ها و دستاوردهای این نهاد، گفت: سهم جهاددانشگاهی در حوزه آموزش و پژوهش در بخش های مختلف چشمگیر بوده است.

طهماسبی ضمن تاکید براینکه برآینده اقدامات جهاددانشگاهی در همه بخش های آموزش، پژوهش، نوآوری و فرهنگ،در ابعاد ملی و استانی مثبت و اثرگذار بوده است، به اقدامات و نقش تاثیرگذار این نهاد در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی و تفکری انقلابی مسیر خودکفایی در پروژه های متعدد نظامی را دنبال و محقق کرد.

وی همچنین جهاددانشگاهی را نمونه عینی از الگوسازی انقلاب برای رسیدن به یک نهاد علمی و پژوهشی تراز انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به وجود نیروهای توانمند و ظرفیت های با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهماسبی: استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه کشور لازم است

طهماسبی: استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه کشور لازم است