مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-04سياسي

رییسی وزرای صفر کیلومتر معرفی نکند/ مجلسی ها وکیل الدوله نمی شوند


نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه رییس جمهور نباید وزرای صفر کیلومتر برای کابینه سیزدهم معرفی کند، گفت: کابینه یاز به مرد میدان دارد تا بتواند برنامه های موجود را عملیاتی کند.

- با بیان اینکه دولت سیزدهم باید به سرعت برنامه های خود را جهت رفع مشکلات کشور عملیاتی کند، اظهار داشت: انتظار همه ما این است که دولت آینده نسبت به رفع دغدغه های مردم اقدام سریع و عاجل کند و لازمه این کار آن است که رییس جمهور، وزرایی را انتخاب کند که با تجربه، توانمند و کارآمد باشند.

وی بیان کرد: نباید وزرای صفر کیلومتر برای کابینه سیزدهم معرفی شوند و باید افرادی به مجلس برای تصدی وزارتخانه های مختلف معرفی شوند که اقداماتی در حوزه اجرایی انجام داده و کارنامه ای قوی داشته باشند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم نباید فقط به دنبال تئوری پردازی باشند و باید بدانند که کشور ما به اندازه کافی برنامه و قانون دارد و ما نیاز به مرد میدان داریم تا بتواند برنامه های موجود را اجرایی و عملیاتی کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مطمئناً مجلس به کابینه ای رأی خواهد داد که کارآمد بوده و توان و اراده لازم برای اجرایی کردن مصوبات مجلس شورای اسلامی و رفع دغدغه ها و مشکلات مردم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی وزرای صفر کیلومتر معرفی نکند/ مجلسی ها وکیل الدوله نمی شوند

رییسی وزرای صفر کیلومتر معرفی نکند/ مجلسی ها وکیل الدوله نمی شوند