مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-04اقتصادي

چاره اندیشی برای گرانی کتاب/آغاز توزیع یارانه ای در طرح های فصلی


با توجه به افزایش قیمت کتاب، طرح توزیع یارانه ای می تواند کمک کننده باشد ولی نکته مهم، گرانی قیمت کتاب است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

- شیراز - مدیر پاتوق کتاب شیراز گفت: با توجه به افزایش قیمت کتاب، طرح توزیع یارانه ای می تواند کمک کننده باشد ولی نکته مهم، گرانی قیمت کتاب است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

علیرضا رحمانی در گفت وگو با مردم نیز مجبور بودند ساعات زیادی را در خانه بگذرانند اجرای این طرح ها سبب شد بتوانند از زمان خود بهره بهتری ببرند کتاب بخرند و به خواندن آن مشغول شوند در نتیجه برگزاری این طرح ها در جهت آگاهی بخشی به جامعه نیز کمک زیادی کرد.

او با اشاره به خوب بودن برگزاری طرح ها در هر فصل عنوان کرد: اما به نظر بنده باید یک زمان بندی مناسبی برای اجرای طرح های فصلی فروش کتاب صورت گیرد؛ در حال حاضر بعضاً طرح ها خیلی بهم نزدیک می شوند و بهتر است که فاصله زمانی مناسبی برای برگزاری آن در نظر گرفته شود از این جهت که ممکن است در این فاصله کم برخی نیاز به خرید دوباره کتاب نداشته باشند.

رحمانی گفت: در کل برگزاری طرح های فصلی فروش کتاب خوب است ولی باید در خصوص آن برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

همچنین باید به زمان اجرای طرح در هر ماه از فصل نیز توجه کرد و اصولاً ابتدای ماه بهتر است از این جهت که پول بیشتری دست مردم بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی برای گرانی کتاب/آغاز توزیع یارانه ای در طرح های فصلی

چاره اندیشی برای گرانی کتاب/آغاز توزیع یارانه ای در طرح های فصلی