مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-04سياسي

هفته خانواده و میزبانی فرهنگسرای خانواده


فرهنگسرای خانواده به مناسبت گرامیداشت روز خانواده با توجه به شرایط شیوع کرونا ویژه برنامه هایی فرهنگی و اجتماعی را به صورت مجازی با هدف ارتقای کیفیت زندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،فرهنگسرای دارد یا خیر اما گاهی فراموش می کنیم فرزند علاوه بر پشتوانه اقتصادی، به پشتوانه عاطفی که همان وجود خواهر و برادر است هم نیاز دارد، ما به خانواده به عنوان مرکز عواطف نگاه می کنیم در همین راستا تولیداتی با عنوان دلخوشی یعنی در فضای مجازی منتشر می شود.

رییس فرهنگسرای خانواده، چراغ خانه ، هنرنوشت ، رایحه زندگی و نوردیده با رویکرد پایدارسازی و قوام بخشی به روابط عاطفی و خانوادگی را از دیگر برنامه های این فرهنگسرا به مناسبت روز خانواده عنوان کرد.

از سال 1386روز 25 ذیحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده است؛ علت انتخاب این روز شأن نزول آیه هل اتی در سوره دهر که راجع به خانواده و استحکام پایه های آن است، عنوان شده است.

این سوره در شأن اهل بیت پیامبر(ص) است و به همین مناسبت از سوی شورای فرهنگ عمومی همراه با تکریم بازنشستگان روز خانواده نیز نام گذاری شده است.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه های فرهنگسرای خانواده می توانند به صفحه های این فرهنگسرا در فضای مجازی به نشانی FARHANGSARA_KHANEVADE@ و KETABKHANEKHANEVADE@ مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته خانواده و میزبانی فرهنگسرای خانواده

هفته خانواده و میزبانی فرهنگسرای خانواده