مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-04سياسي

در عزاداری ها بهانه به دشمن ندهیم


استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری محرم و صفر، گفت: دشمن در کمین است تا از کوچکترین کم کاری ها سوءاستفاده کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تشکیل این نهاد انقلابی، اظهار داشت: این شورا نقش هماهنگی و راهبردی در برگزاری مناسبت های مختلف دارد و باید بخش های فرهنگی سازمان ها و ادارات را به سمت وسوی برنامه های تعریف شده هدایت کند.

وی گفت: در حوزه مباحث فرهنگی و تبلیغاتی، ضعف نظری و تئوریک داریم که امیدواریم با ایجاد هیأت اندیشه ورزی و تشکیل کارگروه تولید محتوا در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان این ضعف برطرف شود.

پورمحمدی با بیان اینکه شرایط فیزیکی پیرامون ما تغییر کرده است و باید نگرش ها هم تغییر کند، افزود: در حال حاضر تبلیغات به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده و ضروری است محتوای غنی برای جذب مخاطب در این فضا ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید سلیقه مخاطب در تبلیغات مورد توجه قرار گیرد و در غیر این صورت محتوای اشتباه، مخاطب را پس می زند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه ضروری است در برابر هجمه رسانه های بیگانه محتوای تبلیغی غنی و تاثیرگذار تهیه شود، ادامه داد: ضروری است تمام سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عزاداری ها بهانه به دشمن ندهیم

در عزاداری ها بهانه به دشمن ندهیم