مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-04اقتصادي

علت گرانی 41 درصدی قیمت روغن موتور چیست؟


افزایش ناگهانی و 41 درصدی قیمت روغن موتور شکه کننده ترین خبری بود که در سال 1400 در بازار لوازم یدکی خودرو شاهد آن بودیم.

حال باید دید دلیل این افزایش قیمت ناگهانی که از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان نیز تایید شده چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام یدک یار، در چند روز گذشته شاهد افزایش ناگهانی 41 درصدی قیمت روغن موتور در بازار لوازم یدکی خودرو بودیم.

دلیل این افزایش قیمت روغن موتور چه بود و چرا سازمان حمایت با افزایش قیمت این چنینی و ناگهانی موافقت کرد؟ در چند وقت اخیر شاهد آن بودیم که افزایش 10 درصدی قیمت روغن موتور منتشر شده بود که اجرایی نشد اما در فاصله زمانی حدود یک ماه، هفته پیش مجدد شاهد رشد 41درصدی ”قیمت روغن موتور“ در بازار بودیم.

به راحتی می توان با بررسی قیمت روز روغن موتور در سایت هایی مثل یدک یار، دیجی کالا، ترب، ایمالز و … می توانید تفاوت محسوس قیمت را قبل و بعد دوشنبه 4 مرداد مشاهده کنید.

سوال اصلی اینجاست که دلیل افزایش قیمت این چنینی روغن موتور چیست؟ دلایل افزایش قیمت روغن موتور چیست؟ می توان گفت افزایش قیمت ارز، عرضه قطره چکانی روغن موتور، دلالان و در نهایت درخواست افزایش قیمت روغن موتور از سوی تولیدکنندگان موجب رشد قیمت ناگهانی این محصول در بازار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت گرانی 41 درصدی قیمت روغن موتور چیست؟

علت گرانی 41 درصدی قیمت روغن موتور چیست؟