مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-04بين الملل

چین و روسیه مواضع مشابه خود نسبت به حل وفصل مشکلات خاورمیانه را ابراز کردند


نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه در زمینه حل وفصل مشکلات خاورمیانه و نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه در تماسی تلفنی بار دیگر تاکید کردند که رویکردهای کشورهایشان نسبت به حل وفصل مشکلات خاورمیانه بسیار نزدیک به هم هستند.

- نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه در زمینه حل وفصل مشکلات خاورمیانه و نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه در تماسی تلفنی بار دیگر تاکید کردند که رویکردهای کشورهایشان نسبت به حل وفصل مشکلات خاورمیانه بسیار نزدیک به هم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای گفت: ولادیمیر سافرونکوف ، نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه در زمینه حل وفصل مشکلات خاورمیانه و ژای جون ، نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه تاکید کردند که مسکو و پکن دیدگاه های مشابهی درخصوص وضعیت کنونی در مساله بحران فلسطین-اسراییل دارند.

آنها بار دیگر بر اهمیت تقویت کمک های بین المللی در راستای ارتقاء اوضاع انسانی در سرزمین های فلسطین تاکید کردند.

در این زمینه آنها بر ضرورت ایجاد شرایط مطلوب و مناسب برای ازسرگیری روند مذاکرات مستقیم میان اسراییل و فلسطین که اجتناب از وقوع مجدد رویارویی های نظامی و به طور کلی باثبات شدن اوضاع منطقه ای را ممکن می سازد، اشاره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین و روسیه مواضع مشابه خود نسبت به حل وفصل مشکلات خاورمیانه را ابراز کردند

چین و روسیه مواضع مشابه خود نسبت به حل وفصل مشکلات خاورمیانه را ابراز کردند