مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-04حوادث

دستگیری دو رمال و کلاهبرداران میلیاردی طلا در ملایر


فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری دو رمال و کلاهبرداران 10 میلیارد ریالی طلا در شهرستان توسط مأمورین کلانتری 13 ولی عصر (عج) خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری دو رمال و کلاهبرداران 10 میلیارد ریالی طلا در شهرستان توسط مأمورین کلانتری 13 ولی عصر (عج) خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی در تشریح جزییات این خبر، افزود: به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت طلا از یک باب منزل در شهر ملایر، مأمورین این کلانتری با هماهنگی با دستگاه قضایی به این مکان مراجعه کردند و با بررسی های دقیق صحنه و شواهد و قرائن موجود متوجه شدند که سرقتی از منزل صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شرح ماجرا به این شکل بوده که دو رمال با سوء استفاده، ارائه وعده های فریبکارانه و به بهانه رفع مشکلات یک نفر از افراد این خانواده، طی چند مرحله اقدام به دریافت مقادیر مختلفی طلا کرده که در بررسی به عمل آمده مجموع 10 میلیارد ریال طلا اخاذی شده است.

سلگی اظهارکرد: با توجه به حساسیت موضوع، پس از هماهنگی با مقامات قضایی، تحقیقات وسیع و گسترده ای از سوی مأمورین این یگان برای شناسایی و دستگیری این افراد صورت گرفت و در نهایت مشخص شد این دو فرد رمال که در خارج از این شهرستان ساکن بودند با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو رمال و کلاهبرداران میلیاردی طلا در ملایر

دستگیری دو رمال و کلاهبرداران میلیاردی طلا در ملایر