مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-04سياسي

اعلام آمادگی مجلس برای کمک به دولت رییسی در راستای ایجاد تحول


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد دولت سید ابراهیم رییسی را برای ایجاد تحول در کشور و خروج از وضعیت بغرنج کمک و همراهی کند.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد دولت سید ابراهیم رییسی را برای ایجاد تحول در کشور و خروج از وضعیت بغرنج کمک و همراهی کند.

حجت الاسلام علی رضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آقای رییسی در مراسم تنفیذ حکم اش توسط مقام معظم رهبری اولویت های دولت را بیان کرد و به مطالب خوبی در این زمینه اشاره کرد اگر همین ها مدنظر دولت قرار گیرد تحول جدی را ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان این که رویکرد دولت سید ابراهیم رییسی باید رویکرد تحولی باشد، یادآور شد: مهار تورم از مواردی است که ایشان به آن اشاره کرد و دولت آقای رییسی باید آن را مورد توجه قرار دهد نکته ای دیگر مهار غول نقدینگی است که در دو حوزه قبل افزایش وحشتناکی داشته، رها بوده و سیلی را به راه انداخته که نیازمند مدیریت است همچنین معیشت و اقتصاد خانواده و زیرساخت هایی که نابود شده باید مورد توجه جدی باشد.

سلیمی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی آقای رییسی گفت که اقتصاد کشور را شرطی نمی کنیم و در عین حال ابایی از گفت وگو با برخی کشورها نداریم این مطلب بسیار مهمی بود چرا که ایراد دوره ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مجلس برای کمک به دولت رییسی در راستای ایجاد تحول

اعلام آمادگی مجلس برای کمک به دولت رییسی در راستای ایجاد تحول