مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-04ورزشي

کمالیان: بسکتبال انتظارات را برآورده نکرد/ دو رگه ها ضعیف کار کردند


کارشناس و مربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است که طبق آمار، عملکرد بازیکنان دو رگه خوب نبوده و تیم ملی هم انتظارات را برآورده نکرده است.

- کارشناس و مربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است که طبق آمار، عملکرد بازیکنان دو رگه خوب نبوده و تیم ملی هم انتظارات را برآورده نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران با قبول سه شکست پیاپی مقابل جمهوری چک، آمریکا و فرانسه، به کار خود در رقابت های المپیک 2020 توکیو پایان داد که به همین منظور، گفت و گویی را با یکی از کارشناسان بسکتبال ایران ترتیب داده ایم که در ادامه آن را می خوانید.

مصاحبه صفاعلی کمالیان مربی سابق تیم ملی با خبرنگار ایسنا را در ادامه می خوانید: • ارزیابی شما از عملکرد کلی تیم ملی در سه بازی المپیک چگونه است؟ ارزیابی اولیه مسلما بر اساس نتایج کسب شده است که نمی تواند مؤید عملکرد موفق باشد.

از نظر من مجموعهٔ تیم ملی دچار نوسان بود و به این ترتیب تا زمانی که روشی برای به حداقل رساندن این وضعیت از لحاظ فنی و روانی در نظر گرفته نشود مشکلات تیم ملی بسکتبال در رویدادهایی از این دست همچنان پابرجا خواهد بود.

‬ • آیا از نظر فنی نکته مثبت یا منفی خاصی در عملکرد بازیکنان ایران وجود داشت؟ پاسخ به این سؤال بسیار طولانی است، اما بطور خلاصه قطعا در عملکرد بازیکنان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالیان: بسکتبال انتظارات را برآورده نکرد/ دو رگه ها ضعیف کار کردند

کمالیان: بسکتبال انتظارات را برآورده نکرد/ دو رگه ها ضعیف کار کردند