مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-04اقتصادي

جریمه، حبس و محاکمه در انتظار مالکین چاه های غیر مجاز و حفاران


فرماندار اشکذر با تاکید بر جلوگیری از حفر و بهره برداری چاه های غیر مجاز و در اولویت قراردادن این موضوع در دستورکاری دستگاه های مربوطه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، هادی هادی نسب صبح امروز در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اشکذر اظهار کرد: شهرستان اشکذر یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی گلخانه ای است و مقابله با حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز از مهمترین موضوعات در زمینه حفاظت منابع آب این شهرستان است.

 وی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه ها برای برخورد با حفر چاه ها افزود: از سایر ارگانها از جمله جهاد کشاورزی و آبفا و با محوریت شرکت آب منطقه ای خواستاریم موضوع شناسایی و پرکردن چاه ها را با همکاری یکدیگر به طور جدی پیگیری نمایند.

فرماندار اشکذر همچنین بر اعمال مجازات های قانونی بازدارنده از جمله جریمه مالکین چاه های غیر مجاز و حبس و محاکمه حفاران غیرمجاز و بالابردن هزینه حفر و بهره برداری چاه های غیرمجاز برای افراد متخلف تاکید کرد.

وی عنوان کرد: شهرستان اشکذر جزء شهرستان هایی است که حدود 100 درصد چاه های کشاورزی آن دارای کنتور هوشمند بوده یا قرارداد نصب کنتور دارند و حدود 60 درصد از چا های صنعتی آن نیز مجهز به کنتور هوشمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه، حبس و محاکمه در انتظار مالکین چاه های غیر مجاز و حفاران

جریمه، حبس و محاکمه در انتظار مالکین چاه های غیر مجاز و حفاران