مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-04فناوري

دریافت بیعانه شگردی که کهنه نمی شود!


هرگونه پرداخت بیعانه در فروشگاه های آنلاین می تواند زمینه ساز کلاهبرداری اینترنتی از کاربران شود.

- ایسنا/کردستان رییس پلیس فتا استان کردستان گفت: هرگونه پرداخت بیعانه در فروشگاه های آنلاین می تواند زمینه ساز کلاهبرداری اینترنتی از کاربران شود.

سرهنگ دانش پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از شگردهای مجرمان سایبری درج آگهی دروغین در سایت های واسطه گر اینترنتی است که در آن آگهی دهنده سعی دارد به بهانه های مختلف مبلغی را تحت عنوان بیعانه یا پیش پرداخت از شهروندان دریافت کند.

وی افزود: این آگهی ها معمولا قیمت های وسوسه انگیز و زیرقیمت بازار دارند و فروشنده شما را ترقیب می کند قبل از روییت کالا و برای جلوگیری از فروش آن به فرد دیگری، مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت کنید، لذا به شهروندان گرامی توصیه می کنیم قبل از مراجعه حضوری به فروشنده مبلغی را تحت عنوان بیعانه پرداخت نکنند.

در خریدهای اینترنتی پرداخت بیعانه ممنوع رییس پلیس فتا استان کردستان بیان کرد: برای خرید امن حتما از فروشگاه های دارای ای نماد که در شبکه های اجتماعی فعال هستند اقدام کنید وی با تاکید بر اینکه خرید از فروشگاه هایی که فقط در شبکه های اجتماعی فعال هستند و ای نماد ندارند اشتباه است، ادامه داد: تا کالایی را از نزدیک ندیده اید به هیچ وجه مبلغی را به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بیعانه شگردی که کهنه نمی شود!

دریافت بیعانه شگردی که کهنه نمی شود!